25 jan. 2009

Asvedin sju

Hej hopp i lingonskogen!
För tillfället sitter jag på pizzerians övervåning och vaktar barn. Jag har suttit här i nästan fem timmar och hoppas på att få åka hem snart. En av de tre barnen är sjuk och har feber, så jag hoppas att jag slipper undan frisk.
Jag har i alla fall planerat alla kvällar, måndag-fredag, följande vecka. Jag brukar inte gilla planering, för att jag känner mig stressad och instängd, men nu ska jag göra ett försök. Detta, då jag har insett att planering ofta är ett måste i det vuxna livet.
- Måndag: Kanske umgås med kusin Ida, annars blir det plugg till
matte- och teknikprov
- Tisdag: Skidor i bydalen med skolan hela dagen. Efteråt är det
hemgrupp hemma hos mig.
- Onsdag: Förhoppningsvis ska jag umgås med Rebecka, vilket jag
inte har gjort på alldeles för lång tid.
- Torsdag: Jag ska hitta på något bus med Emma och Johanna -
tjohooo, nu blir det galet!
- Fredag: Ungdomssamling
Jag vet inte vad jag ska hitta på till helgen... Ellrr jo, det vet jag visst - skidor såklart! Vi får se om jag kanske rider också, men det kan jag göra på söndag kväll i så fall.
Over'n'Out!

1 kommentar:

  1. hahaha thiho , imorn ska vi leka :D , jag går och köper chips imorn så vi kan grilla det :D. älskar dig lillasyster<3 / emma

    SvaraRadera