14 jan. 2009

Asvedin sex

Lite bilder från USA-resan i somras :)




Dagar kommer och dagar går

Det känns som att dagarna går otroligt långsamt, men samtidigt väldigt fort. Lektionerna går långsamt, men kompisarna gör att dagarna går på ett kick - kompisar är bra.
Jag har funderat över vad jag egentligen tkr; ska tiden gå snabbt eller långsamt. Man brukar säga att tiden går fort när man har roligt, alltså måste det vara roligast då tiden går fort, eller?
Jag försöker hinna med så mycket som möjligt varje dag, men samtidigt gå till sängs tidigare. Hur kan det då gå ihop? En del av mina vänner säger åt mig att inte tänka så mycket, jag tror jag borde lyssna mer på dem. Jag gillar vänner.

;)





3 kommentarer:

  1. Det var en kul dag!

    Henke

    SvaraRadera
  2. amelia nu får du skriva lite mer :), hahah. vilka fina bilder de får mig att tänka på sommaren :D. haha. kramar <3 emma

    SvaraRadera
  3. USA inspirerar... kanske till att förstå hur bra vi redan har det här hemma. :)

    SvaraRadera