18 mars 2009

Asvedin tretton

Hej hopp!

Jag sitter i detta nu hos Matilda och umgås med henne, vilket är trevligt. Vi sitter och tittar på glasögon, och ojojoj vilka otroligt... speciella modeller de använder i glasögontidningarna. Idag har vi haft prov hela förmiddagen, med ett 35 minuter långt avbrott för supergott fika, för att sedan på eftermiddagen ha rast och sedan titta på Shakespears Hamlet och fika semlor. Dock äter jag inte sötsaker som semlor, kakor etc, så för mig blev det endast en kopp te.

Imorgon åker vi direkt från morgonen med bussen, upp till Järpen för att skriva den andra delen av provet. Det ska ske på datorer men skolans datorer kan inte ha programmet som behövs, och det är orsaken till att vi åker till kommunhuset och genomför det där. Vi kommer hem till en sen lunch, och har därför antagligen bara engelska, vilket är sista lektionen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att vår engelskalärare låter oss skippa lektionen, för att vi ska kunna sluta tidigt. I så fall går jag hem direkt efter att vi kommer från Järpen, vid kanske halv ett/ett.

Över och ut

2 kommentarer:

  1. hade du och matilda kul?
    kram //johanna

    SvaraRadera
  2. Japp, det hade vi! Vi spelade ju in en hel del nya filmer under tiden som vi (eller hon) torkade upp colan x)

    SvaraRadera